Liiketoiminta- ja henkilöstöjärjestelmä hotelli- ja ravintola-alalle

Henkilöstö muodostaa suuren kuluerän hotelli- ja ravintola-alalla samalla kun oikeanlainen miehitys on ratkaisevan tärkeässä asemassa liiketoiminnan onnistumisen kannalta. SoftOnen internetpohjainen henkilöstöjärjestelmä varmistaa, että resurssejasi hyödynnetään optimaalisesti sekä pitää kirjaa siitä, mihin työvuoroihin tarvitaan työntekijöitä ja ketkä työntekijät sopivat vuoroon parhaiten osaamisensa ja työehtojensa perusteella.

Työajanhallinta – Henkilöstöhallinta

SoftOne sisältää täydellisen ratkaisun työajanhallinnalle ja aikataulutukselle. Tavoitteena on resurssien optimointi, jotta oikea työvoima on aina paikalla ja samalla palkkakustannukset pienenevät. Tämä johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin ja tehokkaampaan työntekoon.

Video Softone henkilöstöhallinnasta

Fiksu aikataulutus

Voit suunnitella aikataulut helposti ja yhdistellä niitä tarvitsemiisi palvelutyyppeihin sekä vaadittavaan osaamiseen. Sen jälkeen voit yhdistää henkilöitä työvuoroihin ja näet myös nopeasti, jos henkilökuntaa tai tiettyä osaamista puuttuu joistain työvuoroista.
Jos olet epävarma henkilöstötarpeesta, voit käyttää vertailukohtana samaa ajanjaksoa edelliseltä kuukaudelta tai esimerkiksi viime vuodelta.

Laske päivän tuotto jo suunnittelun yhteydessä

Työvoimasuunnittelun yhteydessä näet nopeasti alustavat henkilökustannukset tietylle ajanjaksolle ja voit verrata näitä tietoja odotettuun myyntiin. Tämä on mahdollista, koska työehdot ja palkkasopimukset on yhdistetty kunkin työntekijän tietoihin.

Viestintä työntekijöiden kanssa

Työntekijät voivat käyttää mobiilisovellustamme nähdäkseen aikataulunsa ja palkkalaskelmansa tai toivoakseen työvuoron muutosta. Tilapäisellä henkilöstöllä on mahdollisuus ilmoittaa vapaatoiveistaan tai suoraan merkitä jokin työvuoro vapaaksi. Henkilöstöjohtajana voit myös lähettää viestejä vapaista työvuoroista ja miehittää vuorot nopeasti, mikä lyhentää sopivien henkilöiden etsimiseen kuluvaa aikaa. Sovelluksen avulla voi myös käsitellä poissaolotietoja ja vapaapäivätoiveita. Lisäksi sovellusta voi käyttää intranettinä, jossa työntekijät voivat tutustua muun muassa henkilöstökäsikirjaan. Kaikki koottuna yhteen paikkaan! Tämä on kätevä työskentelytapa henkilöstön kannalta, koska heillä on aina matkapuhelin mukanaan, minkä lisäksi työvoimasuunnittelusta vastuussa oleva henkilö säästää huomattavan paljon aikaa.

Työaikaraportointi

SoftOnessa työaikaraportointi voidaan hoitaa verkossa tai sovelluksen tai digitaalisen leimauslaitteen avulla. Työaikaraportointi tarkistetaan automaattisesti suhteessa aikataulutukseen. Jos ne eivät täsmää, ne käsitellään manuaalisesti. Tämän työskentelytavan ansiosta sinun tarvitsee käyttää aikaa vain poikkeaviin aikaraportteihin; muut siirtyvät suoraan palkanmaksuun. Oikea aikataulutus ja työaikaraportointi vähentävät palkanlaskentaan kuluvaa aikaa. SoftOnen ratkaisu mahdollistaa tämän, sillä siinä työvoimanhallintaa käsitellään joustavalla ja älykkäällä tavalla.

SoftOne Palkka

SoftOne Palkka helpottaa palkanlaskennan arkipäivää. Järjestelmässä on valmiita säännöstöjä ja sopimuksia, minkä lisäksi järjestelmästä on mahdollista ottaa esiin omia raportteja ja kiinnostavia tilastoja. Kaikkia ajanjaksoja ja työntekijöitä koskevia tietoja voi hakea ja tulostaa, mikä luo rajattomat mahdollisuudet yleiskatsauksiin ja analyyseihin.

Järjestelmä pitää kirjaa kaikista työntekijöiden ehdoista, lomista, sairaslomista ja muista palkanmaksuun vaikuttavista seikoista. Kyseessä on joustava, avoimen filosofian omaava järjestelmä, jossa avainkäsitteitä ovat integraatio ja tietojen tuonti. Erityyppisten alajärjestelmien, kuten esimerkiksi SoftOne Ajan, ansiosta säästät paljon aikaa ja helpotat palkanlaskentaa.

Talousjärjestelmä

SoftOne Talous on muiden moduulien tapaan SoftOneen integroitu toiminto. SoftOne-asiakkaana voit joko hoitaa kirjanpidon ja laskutuksen itse, jakaa vastuun tilintarkastajan kanssa tai antaa tilintarkastajasi hoitaa kirjanpidon suoraan järjestelmän käyttäjänä. Valitsemastasi mallista riippumatta sinulla on aina pääsy raportteihin, joista näet nopeasti yrityksen taloudellisen tilan.

Sähköinen laskujen käsittely
Sähköinen toimittajien laskujen käsittely säästää aikaa ja nopeuttaa laskujen hyväksyntää.

Ominaisuuksia

  • Työajanseuranta
  • Työvuorojen suunnittelu
  • Henkilömäärien tarveanalyysi halutun ajankohdan perusteella. Esim. vuosi sitten sama ajankohta, tai kassavirran / kävijälaskurin mukaan
  • Vapaiden vuorojen näkyminen mobiililaitteissa reaaliaikaisesti
  • Lomien/vapaiden anominen ohjelman kautta

Demo

Ole hyvä ja ota yhteyttä. Meiltä saat ilmaisen Demon.

Ota yhteyttä