Tuki

Tukea etäohjauksen kautta
Anna SoftOne Tuen etäohjata tietokonettasi. Lataa sovellus oikealta, etätukikuvaketta napsauttamalla.

Päivitykset
SoftOne voi päivittää liiketoimintajärjestelmäsi puolestasi (SoftOne SAUMA). Teemme päivityksen etäyhteydellä tai tulemme paikanpäälle. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä Tukeemme.

Ota yhteyttä

Yhteydenotot sähköpostitse tai puhelimitse:

Puhelin:  020 743 7530  

Sähköposti: tuki@remove-this.softone.fi




Tukitiedote

SoftOne GO:n uusi sisäänkirjautuminen 

12.4. on otettu käyttöön uusi sisäänkirjautuminen, joka vaatii käyttäjältä toimenpiteitä ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Lue tästä ohjeet.

SoftOne GO huoltotoimenpiteet

Parantaaksemme palveluita ja toiminnallisuuksia ohjelmistossamme, aloitamme ns. huoltotoimenpiteet. Huoltotoimenpiteet pitävät sisällään ohjelman päivityksiä, parannuksia ja korjauksia.

Huoltotoimenpiteet suoritetaan joka toinen keskiviikko klo 22.00-22.15 välisenä aikana.

Huoltotoimenpiteiden yhteydessä voi mahdollisesti ilmaantua lyhyitä katkoksia, josta johtuen ohjelmaan pitää kirjautua sisään uudelleen. Tänä aikana ei suositella tehtävän laskutusajoa, viitesuoritusten sisäänlukua, tai muuta pitkäkestoista ajoa.

Etätuki

Tästä voit ladata etätukisovelluksen jonka avulla SoftOnen tuki voi olla yhteydessä tietokoneeseesi.


Päivitykset

SoftOne voi päivittää SAUMA -ohjelmiston puolestanne. Ota yhteyttä tukeemme mikäli päivitys on jäänyt tekemättä ja haluat meidän hoitavan tietojärjestelmäpäivityksenne.


Täältä voit lukea palvelutasosopimuksen

SLA Standardi palvelutasosopimus

Käyttöoikeussopimus SoftOne GO